Treceți la conținutul principal

Cine este Cristian Antici?


Bună.
Sunt Cristian Antici, vecinul tău din Valea Lupului și aș vrea să îți povestesc câteva lucruri despre mine.  Am 36 de ani, sunt căsătorit și am un băiețel de 5 ani.
De când mă știu, sunt ghidat în tot ceea ce fac de un puternic sentiment de corectitudine și dreptate.  Mi-a plăcut dintotdeauna să citesc, să studiez și să-mi îmbunătățesc constant cunoștințele în domeniile în care am activat.
De-a lungul timpului, am avut posibilitatea să muncesc în diferite sectoare, atât în România, în cel privat – corporate, cât și în străinătate, simțind pe propria piele cât de greu se câștigă o pâine departe de casă și de cei dragi.
De ce candidez pentru funcția de primar? Simplu. Pentru că am înțeles în sfârșit că schimbarea pe care cu toții ne-o dorim vine doar dacă noi ne implicăm. Am așteptat în zadar, ani la rândul, ca vechile partide politice să scoată în față oameni cinstiți și competenți, care să-și desfășoare activitatea nu în interesul personal, ci în folosul și pentru bunăstarea OAMENILOR.
Activitatea de peste 10 ani în corporații multinaționale mi-a permis să asimilez cunoștințe solide în domeniul managementului de persoane și al celui financiar. Interacțiunea constantă cu oamenii m-a ajutat să-mi îmbunătățesc aptitudinile de comunicare, orientată către rezultat. Studierea și reformarea proceselor, planificările strategice de buget și negocierile eficiente cu clienții fac parte din provocările recurente cu care mă confrunt profesional, în viața de zi cu zi.
Toate acestea îmi dau încrederea că sunt omul potrivit să reprezinte la primărie cetățenii din Valea Lupului. Însă ce mă motivează cel mai mult și îmi dă curajul să ies din confortul meseriei mele, să renunț la ce am realizat până acum și să mă dedic vieții publice în folosul cetățenilor, este sentimentul că fac parte dintr-o comunitate unită, vibrantă, care își dorește să se implice activ la creșterea calității vieții în comuna noastră.

Programul meu se concentrează pe parteneriate cu oamenii, nu pe alianțe politice, opace. Îmi propun să facem parte dintr-o altfel de alianță, iar aceasta să se numească Valea Lupului și să îi includă pe toți: pe vecinul de scară sau pe cel de la blocul alăturat, pe oamenii din Satul Vechi sau Satul Nou. Dacă și tu vrei să contribui la îmbunătățirea condițiilor de viață din Valea Lupului, am un îndemn pentru tine: vino alături de mine în Alianță cu Oamenii!



Comentarii